Dé specialist in rioleringsonderdelen en pomptechniek!
Winkelwagentje

Geen producten

Veel gestelde vragen

FAQ (veel gestelde vragen) Rioleringsmarkt.nl   

1. Wanneer worden de bestelde producten geleverd?

De producten besteld voor 11.30 uur worden normaal, mits voorradig, zo spoedig mogenlijk geleverd, na ontvangst van het totaalbedrag.

2. Is het mogelijk om de producten op rekening te bestellen?

De vermelde prijzen van rioleringsmarkt.nl zijn gebaseerd op betaling voor levering.

3. Kan de bestelling worden afgehaald?

Ja, dat is mogelijk. U kunt bij Rioleringsmarkt.nl contant betalen en pinnen. Neemt u voor dat u komt contact op met de klantenservice voor informatie over de beschikbaarheid.

4. Bij afhalen van de bestelling, kan ik de bestelling contant voldoen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt bij het afhalen de factuur contant of per pin betaling voldoen. Let wel; dit kan alleen bij producten welke standaard op voorraad staan! Neem voor meer informatie contact op met Rioleringsmarkt.nl.

5. Is het mogelijk om de producten met spoed te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Neem tijdens werkdagen contact op met rioleringsmarkt.nl voor de mogelijkheden en de eventuele extra kosten.

6. Kan de bestelling ook in het buitenland worden geleverd?

Ja, dat is mogelijk. Neem tijdens werkdagen contact op met rioleringsmarkt.nl voor de mogelijkheden en de eventuele extra vrachtkosten.

7. Kan de bestelling ook op de waddeneilanden worden geleverd?

Ja, dat is mogelijk. Neem tijdens werkdagen contact op met rioleringsmarkt.nl voor de mogelijkheden en de eventuele extra vrachtkosten. Standaard wordt de levering op het vasteland gedaan op een door u aangegeven adres.

8. Producten retourneren.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In die gevallen dient u per omgaand contact  op te nemen met rioleringsmarkt.nl . Dat kan via e-mail, telefoon of  door een brief te schrijven naar Rioleringsmarkt.nl